subota, 13. ožujka 2010.

:: Voće u želeu od bijelog čaja ili treba mi proljeće ::

Neću kukati. Nastojati ću ne kukati, ali ovaj striček gore me tak' zdušno zašpahtlava da već polako posustajem. Nikako da me se okani. Na sve još sruči i snijeg prošli tjedan Volim zimu i volim snijeg, ali ja sam dijete proljeća i sad ga već očajnički trebam. Boje, mirise i zvukove proljeća.





Pokušala sam i s čajem i vitaminima, ali koliko god bilo efektno i ukusno, meni ipak treba proljeće. Vidjeh to voće  u želatini (citruse + nar) pred par mjeseci kod Tartelette i jako me dojmilo.



 


Bilo je u planu i za " Ajme koliko nas je ....." s temom citrusa, ali ......?  U mojoj slobodnoj izvedbi izgleda ovako:

- vrećica do dvije bijelog čaja ili ekvivalent istog u listićima
- pola vrećice ili cijela vrećica želatine u prahu (ovisno o količini čaja i voća )
- voće prema izboru, ali izbjegavati ananas, kiwi ( voće koje spriječava želatinu da se stisne)
-šećera prema ukusu





Namočite želatinu. Skuhajte čaj. U još vrućem čaju ( ali voda ne smije vrijati)  otopite želatinu i šećer u količini prema ukusu. Voće narezano prema želji (citruse režite tako da im odrežete dio sa bijelom "potkorom" , a onda ih izrezujete unutar "ovojnica" na kriške) poslažite u čaše ili staklene posude po izboru i zalijte mlakim čajem sa želatinom. Ostavite da se stisne.

 

DOZIVAJTE PROLJEĆE! GLASNO! :)



P.S. Tijekom pisanja posta i fotografiranja nije stradala niti jedna zakonom zaštićena proljetnica. Visibabe i zvončići na slici donirani su iz privatnog vrta u svrhu mantranja i dozivanja proljeća :)

Broj komentara: 20:

Alanvla kaže...

Diiiiiiiiiiiiivne slike!
Obožavam vas čitati! Samo naprijed!!!!

Tanja kaže...

Predivan post,i jos vise mi nedostaje prolece..:)vicem ko luda,al od toliko snjega ne cuje se:)))bas me razveselio tvoj post i fotkice:)

Dunja kaže...

Meni je proljeće čim otvorim tvoj blog, ma šta proljeće, ljeto. A kako izgleda vani kroz moj prozor danas, izgleda da si utrnula zimu!
A što se tiče želea, prekrasno izgleda i dobra ideja (nisam znala ovo za kiwi i ananas).

Snježa kaže...

A joj... ostala sam bez teksta. Recept, boje, slike ... sve božanstveno!

Monika kaže...

i vičem ko luda, al ništa...ubija me ovaj snijeg :( nisam baš ljubitelj želea, ali fotke su ti mrak. uživam :)

Sweet Corner kaže...

kod mene nema snijega, ali je poprilicno hladno i mislim da sam jedna od rijetkih koja voli ovo vrijeme (cudak)...fotke su ti krasne, a i ovo mi se jako svidja!

maslinka kaže...

Slikice su ti bozanstvene, boje podizu raspolozenje u ove tmurne dane...

Vali kaže...

Prekrasne fotke! Danas je sunčeko i idem odmah van!

cosmo2503 kaže...

Slike su prekrasne i tako proljetne, a našla si i visibabe.
Dpoada mi se ideja za žele sa čajem.
A proljeće, jedva čekam. Želim ti sunčan dan na rođendan, kao i sebi.

jubistacha kaže...

I ja dozivam proljeće glasno...Žele izgleda fantastično.

melrose kaže...

Super fotke, jesu li iz light boxa?
Nije mi jos palo na pamet praviti zele od caja, ja ovakve deserte uvijek pravim sa vinom ili sokom od jabuke...bas bih mogla probati i caj, sigurno je ukusno!

Vera kaže...

Divan post,dobar recept i fenomenalne fotkice,imas toliko recepata koje bih htela isprobati.

kuvarica na trapezu kaže...

Danas je i kod mene u Podgorici, kao na tvom blogu, osvanuo sunčan dan. Ovaj tvoj post i tvoje fotografije prosto podižu raspoloženje!

Andrea kaže...

Ma ja se uopće ne brinem za proljeće, pa pogledaj današnji dan. :)
Zanimljiv mi je ovaj voćni žele, iako ne ludujem ni za čajem, a ni za želeima ovo bi probala. Posebno mi je fora jer je jako dekorativno. :)

Nada kaže...

Ovo mi djeluje toliko osvježavajuće i fino i nimalo ne zaostaje onom Tartelletinom, predivne fotke...

Shangri La Food kaže...

evo vani ti se želje uslišile :)))

žele je sjajan, fotke zakon

ps
imamo istu krpu.. i ti i ja i nada :)

Branka kaže...

odlično, odlično, odlično !!
što se tiče vremena, proljeća, i ostaloga na tu temu i istoj smo fazi i sa vrlo sličnim "mantrama" :), a što se tiče recepta i slikica, očarana sam svakom slikom, zbilja su predivne !! Želatna mi nije najmilija ali vjerujem da ću je isprobati u ovoj kombinaciji jer mi izgleda izvrsno !!

Tadeja kaže...

Puno, puno hvala svima! :) Posebno za fotke.
A i imate pravo za proljeće, tu je ono, iza ugla, a i čitav niz rano proljetnih rođendana očito ;) i onih koju se nedavno prošli i onih koji tek dolaze! :)

Marija kaže...

Za ove slike isto ko i za one od Danish pastry-ja - savrsene!

Tadeja kaže...

@Alanvla, lijepo je čuti, hvala! :)
@Melrose, ne baš light box, kao box, ali napravila sam priručne difusore svjetla po Monikinom receptu, jer je kod mene uvijek premračno za fotografiranje, nemam dobrog danjeg svjetla.
@Marija, hvala puno na svim komentarima! :)

Objavi komentar

Related Posts with Thumbnails